JB Crochet Design & Creations

woensdag 23 september 2015

Leuk dat u een kijkje komt nemen op mijn site

Hallo allemaal

Wat leuk dat u een kijkje komt nemen op mijn (haak) blog :)
Mijn blog zal ook voornamelijk over haken gaan.
Begin 2014 vroeg mijn vriendin of ik ook ging haken,maar het eerste wat ik dacht was...Ik haken? Wat denk je wel niet ben toch geen oude dame :)
Totdat ze me allemaal leuke dingen liet zien en ik toch maar besloot om het even te proberen. Even maar dacht ik...toen ik de haaknaald eenmaal vast had,was er geen stoppen meer aan,
Wat begin met een mini projectje,een klein uiltje, liep al snel uit toch een orchideeen plant en inmiddels bijna 2 jaar later ben ik zelfs begonnen met het ontwerpen van haakpatronen.
Ik hoop dat jullie met plezier mijn blog gaan bezoeken.

Groeten Jannie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten