JB Crochet Design & Creations

zaterdag 28 augustus 2021

Haakpatroon Bruid en Bruidegom

In 2014 kwam ik in contact met Miranda Mini.
Zij had een foto had geplaatst van een heel mooi gehaakt bruidspaartje die ze zelf had bedacht en wilde gaan uitwerken op papier.
Toen het patroon uitgewerkt was, ben ik aan het test haken geslagen om eventuele foutjes eruit te halen.
Met een prachtig bruidspaar als resultaat.



Miranda wilde haar beide patroontjes gratis met andere haaksters delen en heeft beide patroontjes eerst op haar blog gehad, maar heeft later wegens negatieve reacties en afgunst de site verwijderd.

Omdat er toch ook bij mij nog vragen binnenkwamen over het patroon, heb ik weer contact opgenomen met Miranda en gevraagd of ze nog ergens anders op internet staan.

Dit is helaas niet het geval maar met de toestemming van Miranda Mini mag ik de patronen delen met de mensen die ze ook graag zouden maken.

Wilt u ook dit prachtige stelletje maken?
Stuur dan even een berichtje via mijn facebookpagina www.facebook.com/jbcrochetdesignandcreations met de vraag en uw emailadres en ik zorg dat de patronen uw kant op komen.


16 opmerkingen:

  1. Hallo Jannie,

    Zo leuk toen je mij vroeg of mijn patroon op jouw site geplaatst mag worden.

    Zo blijft mijn patroon toch in omloop, wat gewoon erg leuk is!

    Dank je wel Jannie dat je het op jouw site wilt delen.

    Iedereen heel veel plezier met het haken van het bruidspaar!

    Gr. Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankuwel! Dit ga ik met veel plezier haken! Groetjes
      Bea

      Verwijderen
    2. Heel leuk Miranda! Ik ga ze maken! Dankjewel 🙏🏼

      Verwijderen
    3. Dank u wel voor het delen van het mooie bruidspaar patroontje 😘
      Vancoillie Anne

      Verwijderen
    4. Erg leuke patroontjes. Bedankt voor het delen. Ik zal ze met veel plezier gaan haken.

      Verwijderen
    5. Hartelijk dank dat we via Jannie toch nog je patroontjes kunnen krijgen van het bruidspaar! Dank u!!!

      Verwijderen
    6. Hartelijk dank voor het leuke patroon!

      Verwijderen
  2. Superbedankt dat u het opnieuw wil plaatsen! Ik ben er blij mee en begrijp andere mensen soms niet, denk dat ze idd jaloers zijn! Nogmaals bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je wel voor het leuke bruidspaar patroon ..ik ga het zeker n keertje haken.
    Superlief dat je er meer pers blij mee maak
    Vr gr maria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je wel miranda patroontje is super

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel hartelijk bedankt voor het patroon. Super van je.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat superleuk Miranda dat deze patronen nu toch weer in de omloop komen. Ik ga ze met veel plezier haken! Dankjewel.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dank je wel Miranda, kan ik een mooi paartje maken voor mijn vriendin die volgend jaar trouwen 🥰🥰

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Miranda, dank je wel voor het mooie patroon top

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hartelijk dank voor het patroon , ben er erg blij mee.

    BeantwoordenVerwijderen