JB Crochet Design & Creations

maandag 17 september 2018

" I love Holland" tas

Tijdens het maken van de andere tassen loop je wel eens een rondje in de stoffenwinkel.
Vaak moet je eventjes wachten en geeft het je mooi de gelegenheid om even rond te snuffelen.
Samen met mijn mannetje liepen we de winkel door.
Ineens ziet hij een stofje en zegt: " Deze moet je meenemen! Dat kan je mooi voor een tas gebruiken."
In zijn hand heeft hij een prachtig, typisch Hollands, stofje.
"Tja, het stofje is echt gaaf en ik kan dat wel meenemen, maar ik moet er ook een passende bol bij vinden he om een tas te maken" is mijn antwoord.
"Gewoon meenemen dat stofje je weet nooit"  was zijn antwoord daar weer op, en was dus tevens het besluit om het stofje mee te nemen.
En nu? Een super leuk stofje maar geen bol🤔
Bij Hobbii.nl heb je wel een aantal kleuren Twirls, maar ik wilde eigenlijk iets speciaals.

Toen besloot ik om een wensbol te laten maken bij Maandraadjes, een groep op Facebook waar ik lid van ben.


Een prachtige bol werd bezorgd en het haken en genieten kon beginnen.
En dat was het begin van de "Ik hou van Holland" tas.
Een prachtige bol in de kleuren Blauw/Wit met een heel dun Rood lurex draadje.

Ondanks het lurex draadje was het een feestje om de tas te haken.
Het rode draadje komt zo mooi tot z'n recht 😍



En zo werd de " I love Holland" tas geboren en is ze op zoek naar een nieuwe eigenaresse die graag met haar rond zou willen reizen😃🌷🛍

Bent u op zoek naar een gepersonaliseerd cadeau en wilt u graag een tas bestellen?

Stuur dan even een mailtje naar jbcrochetdesignandcreations@hotmail.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten